Potvrdenie objednávky

Po odoslaní objednávky Vám bude doručené na emailovú adresu /ktorú ste uviedli pri registrácii/ automatické potvrdenie objednávky. Pokiaľ Vám tento email nebude doručený, skontrolujte prosím, či ste pri registrácii zadali správnu emailovú adresu /údaje v registrácii môžete meniť po prihlásení/. Ak je emailová adresa správna a napriek tomu Vám automatické potvrdenie objednávky nebolo doručené, kontaktujte nás, prosím, na informacie@nabytok-a-interier.sk, alebo na tel.č.: 041/4213149. Akonáhle Váš tovar fyzicky opustí náš sklad, obdržíte email s presným dňom doručenia.

Dodacia doba

  • Pri tovare skladom je expedícia (odovzdanie dopravcovi) do 48 hodín.
  • Pri tovaru na objednávku je štandatrdná dodacia lehota pre konkrétny tovar uvedená priamo pri položke na internete. V prípade prédĺženia dodacej lehoty zo strany výrobcu Vás budeme informovať.
  • Pri platbe predom - bankovým prevodom, je expedícia možná najskôr po prijatí Vašej platby na náš účet.
  • Pri predaji na splátky je expedícia možná najskôr po prijatí všetkých dokumentov a schválení splátkovou spoločnosťou (zvyčajne 7 dní).

Dodanie špedičnou firmou prebieha obvykle v nasledujúci pracovný deň po odoslaní tovaru z nášho skladu. Presný deň, kedy bude tovar doručený Vám dáme vedieť na Váš email, popr. telefón, uvedený v objednávke ihneď ako bude objednávka vybavená. Zásielková služba bude mať k dispozícii Vaše tel. číslo pre prípad nezastihnutia na danej adrese, prípadne nechá vo Vašej schránke oznámenie o uložení zásielky na regionálnom depe. Telefonicky si môžete objednať opätovné doručenie na miesto a v čase (medzi 9-16 hod.), ktorý si s pracovníkmi zásielkovej služby dohodnete. Toto druhé doručenie je zadarmo. Možné je prebrať si tovar i na konkretnom regionálnom depe zásielkovej spoločnosti .V prípade, že dopravca v nami avizovaný deň nedodá tovar na Vašu adresu a nenechá ani oznámenie o uložení zásielky vo Vašej schránke, neváhajte nás kontaktovať, prípadne sa informovať priamo v prepravnej spoločnosti (kontakt zašleme na požiadanie). Termín dodania potvrdzujeme v momente, kedy zásielka opustí našu expedí, takže je nemenný!

Pokiaľ neprevezme kupujúci predmet plnenia z dôvodov ležiacich na jeho strane (napr. zrušenie objednávky v prípade, keď je tovar už odoslaný; nie je aj napriek dohodnutému termínu prítomná kupujúcim určená osoba alebo nie je schopný uhradiť kúpnu cenu atď.), nesie kupujúci náklady na dopravu alebo náklady spojené s opakovaným dodaním v plnej výške!

Dopravné

Výška dopravných nákladov je závislá priamo od konkrétnej zásielky. Při uzatváraní objednávky Vám bude vyčíslená presná čiastka, pričom táto bude zahrňovať všetky náklady aj poplatky spojené s prepravou. Orientačnú cenu prepravného nájdete v nižšie uvedenej tabuľke. Tovar je doručovaný prostredníctvom špedičnej spoločnosti. Za úspešne doručenú zásielku a teda vykonanú prepravu sa rozumie okamih zloženia zásielky pred vchod do domu v mieste určenia. Tovar je zväčša dodávaný v demontovanom stave s podrobným návodom na zloženie. Prosíme, riaďte sa ním. Tovar je dôkladne zabalený (krabice a pod.) a poistený proti poškodeniu.

POZOR - pri nákupe na splátky vám dáme 100% zľavu na dopravu! Ak u nás nakúpite na výhodné splátky (CETELEM) budete mať dopravu grátis!

HmotnosťCena dopravyPo zľave
Do 50 kg6.9 €0 €
Do 100 kg16.9 €0 €
Do 200 kg24.9 €0 €
Do 300 kg29.9 €0 €
Do 400 kg39.9 €0 €
Do 1000 kg69.9 €0 €

Možnosti platby - zadávate "pri pokladni"

A) Na dobierku

  1. Vybraný tovar zašleme na Vašu adresu na dobierku.
  2. Presný termín dodania Vám potvrdíme na email.
  3. Platíte pri prevzatí tovaru.
  4. K zásielke bude samozréjme priložený odpovedajúci daňový doklad (sme platcami DPH).
  5. Poplatok za tento typ platby je 3.90 €.

B) Platbou dopredu bankovým prevodom

  1. Pnúo odoslaní objednávky Vám bude pridelené číslo objednávky.
  2. Na Vami zada emailovú adresu budú doručené všetky údaje potrebné k prevedeniu platby - variabilný symbol, číslo účtu a suma na zaplatenie.
  3. Ako variabilný symbol môžete uviesť aj číslo Vašej objednávky.
  4. Po prijatí platby na náš účet Vám tovar vyexpedujeme a presný termín doručenia sa dozviete emailom.
  5. Samozrejmosťou je priložený zodpovedajúci daňový doklad /sme platcami DPH/.
  6. Číslo účtu: 4006378985 / 7500. Pri tomto type platby neúčtujeme žiadny ďalší poplatok.

C) Hotovosť - osobný odber

  1. Vybraný tovar si môžete vyzdvihnúť priamo u nás na adrese FreePort, Cesta do Rudiny 1098, 024 01 Kysucké Nové Mesto.
  2. Mailom alebo telefonicky Vám potvrdíme, že tovar je na sklade a pripravený na vyzdvihnutie.
  3. Platíte pri preberaní tovaru.
  4. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad (sme platcami DPH).
  5. Pri tomto type platby neúčtujeme žiadny ďalší poplatok.

Prevzatie zásielky

Doručenie zásielky zo strany špedičnej spoločnosti sa uskutoční v dohodnutom termíne. Pri preberaní zásielky sa riaďte nižšie uvedenými zásadami:

  • pri preberaní tovar dôkladne skontrolujte
  • skontrolujte, či nie je poškodený vonkajší obal tovaru
  • v prípade, že zásielka obsahuje sklo, okamžite tovar vybaľte a skontrolujte

Reklamácia na tovar bude z našej strany uznaná iba v prípade nepoškodeného vonkajšieho obalu. Reklamáciu na rozbité sklo si je možné uplatniť iba u dopravcu. Ešte raz Vás prosíme o spoluprácu a dôkladnú kontrolu pri preberaní. Záleží nám na tom, aby ste objednaný tovar mohli maximálne využívať a boli s ním spokojný. Nemôžeme však akceptovať reklamácie tovaru, ktoré sú evidentne poškodené prepravou. Táto skutočnosť je nevyhnutná a je potrebné sa ihneď obrátiť na prepravcu. Ďakujeme za pochopenie.

V prípade, že je prepravný obal viditeľne poškodený, tovar prevezmite, ale ihneď na mieste spíšte s vodičom reklamačný protokol. Vyžiadajte si telefonický kontakt na depo prepravcu, z ktorého Vám pošlú technika /alebo poverenú osobu/, aby zhodnotil mieru poškodenia a vykonal s Vami zápis o poškodení zásielky. O celej situácii nás informujte na servis@nabytok-a-interier.sk. Radi Vám zaistíme náhradné diely za poškodené, alebo opravu zásielky. V prípade, že s dopravcom spíšete o škode riadny zápis, vzniknutú škodu uhradí za Vás a Vám tak nevzniknú žiadne ďalšie náklady ani komplikácie.

V prípade, že po rozbalení zistíte výrobnú vadu a obal nebol zjavne porušený prepravcom, okamžite nás kontaktujte. Samozréjme, že takúto reklamáciu prijmeme a vybavíme v zákonnej lehote /+čas na prepravu tovaru/.

Pri preberaní si tiež skontrolujte počet balení a tento počet zapíšte do prepravného listu, ktorý podpisujete pri preberaní zásielky vodičovi. Toto je nevyhnutné pre prípad, ak by nebola dodaná niektorá časť celku.

Prevzatie daňového dokladu

Daňový doklad obdržíte spolu so zásielkou v obálke. Daňový doklad slúži zároveň ako záručný list pri výrobkoch, kde nie je záručný list súčasťou balenia. V prípade potreby si môžete do 14 tich dní od obdržania zásielky vyžiadať kópiu zaslaného daňového dokladu. Vaše pripomienky a želania nám i naďalej môžete zaslať mailom na uvedené adresy. Radi si tiež prečítame vaše reference a to, ako ste s výrobkom a našimi službami spokojní. Ak ste sa prihlásili k odoberaniu informatívnych mailov od našej firmy, môžete ich odber kedykoľvek zrušit písomným požiadavkom na našu spoločnosť.

AKČNÉ CENY A ZľAVY

Zľavy uvedené na našom internetovom obchode sú v platnosti do odvolania, vo väčšine prípadov do konca kalendárneho mesiaca, pričom rozhoduje dátum objednania tovaru. Ak si teda tovar objednáte v dobe, kedy bolo v zľave, ale bude Vám dodané až v dobe, keď zľava už prestala platiť, dostanete ju i napriek tomu za zľavnenú cenu, ktorá platila v dobe, keď ste si tovar objednali.

Naše výhody oproti konkurencii:

  • u nás kúpite to čo inde nemajú
  • veľmi výhodné CENY
  • DOPRAVA po celej SR
  • splátkový predaj
  • široký výber - dizajnové aj klasické osvetlenie
  • zľava na ďalší nákup (vernostný program)
Registrace